Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Tudnátok segíteni programozási...

Tudnátok segíteni programozási feladatokban?

Figyelt kérdés

Nagyon nehezen megy a programozás és egész héten próbálgattam, de sajnos sehogy nem jön össze, kérlek segítsetek, amelyikben tudtok, köszi

1. Olvassunk be egy számot és írjuk ki, hány osztója van. 2. Kérjünk be egy számot, és állapítsuk meg róla, hogy prím-e! 3. Olvassunk be számokat 0-ig és állapítsuk meg, hány olyan szám van, ami 3-mal osztható. 4. Olvassunk be számokat 0-ig és számoljuk meg, hány 50-nél nagyobbat olvastunk be!


2012. nov. 23. 09:55
 1/4 anonim ***** válasza:

Kezdő vagyok válasza:

--------

Ezek nagyon egyszerű feladatok.Bár a primest én sem tudom megcsinálni,mert hülye vagyok matekból.


De az első feladat szörnyen egyszerű.Szerintem próbáld megcsinálni egyedül.Az első feladathoz használd a modulo operatort % .


Bekéred a számot.

Az egyet egyből kiírathatod az elején mert az 1 mindig osztó.

Ebből következik hogy a for ciklusban definiált oszto változót 2 től fogod indítani és pont addig fogod növelni az oszto értékét a ++ operatorral amekkora a bekért számod.

A forciklusban pedig megvizsgálod hogy a bekért szám elosztva az osztoval maradékosan egyenlő e nullával ha igen akkor az a bekért számodnak egyik osztója és akkor ki iratod.


Ebből amit írtam már meg kell hogy tudd csinálni a feladatot és 3 as feladatot is.Na a 4 feladat pedig szörnyen könnyű.

2012. nov. 23. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Kezdő vagyok válasza:

--------

számláló egyenlő nullával

for(i egyenlő true; i;) {

....add be a számot(kilep:0):

....vizsgál(bekért szám > 50)

........ha igen akkor számlálót növelem egyel

....vizsgál(bekért szám egyenlő e 0 val)

........ha igen akkor i = false

}

2012. nov. 23. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Kezdő vagyok válasza:

-------

Az előző hozzászólásom a 4 feladat volt.

A többit csináld meg magad nem olyan nehéz.