Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Visual C++ képernyővédő?

Visual C++ képernyővédő?

Figyelt kérdés
Most kezdtem a főiskolát. Programozásból nagyon kezdő vagyok, de ezt kaptam beadandónak: "Írjon képernyőkímélő programot, amely egy előre bekért szöveget mozgat a képernyőn az (x,y) pozícióból indulva úgy, hogy a szöveg a képernyő bal felső sarkából jobbra lefelé indul el 45 fokos szögben, és ha a szöveg bármely karaktere eléri a képernyő valamelyik szélét, a visszaverődési törvény szerint mindig visszapattan a képernyő széléről. Lassan mozogjon, és a program bármely billentyűre lépjen ki!". Valaki tudnak nekem segíteni benne? Nem azt kérem, hogy írjátok meg helyettem, csak egy kis segítséget!
2012. nov. 20. 20:07
 1/9 _Jessy_ ***** válasza:
Első beadandónak eléggé erős, annak ellenére, hogy nem túl bonyolult feladat. Először is, írj egy algoritmust, majd nézz utána, az egyes lépéseket hogyan lehet megvalósítani C++-ban. Egyébként native, vagy managed(.NET) prograam kell?
2012. nov. 20. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Native alatt azt érted, hogy csak Visualon belül fut le, nem .exe? Csak programon belül kell lefutnia.
2012. nov. 20. 20:48
 3/9 A kérdező kommentje:
De lövésem sincs, hogyan fogjak hozzá...
2012. nov. 20. 20:49
 4/9 iostream ***** válasza:

Natív alatt azt érti, hogy nem menedzselt kód, tehát pucér pointerek ésatöbbi. No meg nem éred el a .NET-et.

Ugye mitől képernyővédő egy alkalmazás? Hogy fullscreen fut, és kilép ha lenyomsz valamit. Hogy kell fullscreen alkalmazást írni? Google a barátod. fullscreen c++ windows

Gondolom nem "rendes" képernyővédő kell neked, mert annak van némi extra követelménye is, és a leírás nem erre utal.

2012. nov. 20. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Nem rendes kell nekem, csak ami a Visual Basic ablakában fut le. De fogalmam sincs, miért kaptam ilyet, mikor közel sem tartunk még ott, sőt....
2012. nov. 20. 21:46
 6/9 A kérdező kommentje: