Miért tér vissza a WaitForMultipleObjects függvény WAIT_FAILED-el, ha a WaitForSingleObject jól működik?
Figyelt kérdés
Adott az alábbi kód:
INT WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR commandLine, INT nCmdShow)
{
...
Thread wnd[2]; //Szálat reprezentáló objektumok
HANDLE handles[2] = {(HANDLE) wnd[0], (HANDLE) wnd[1]}; //Szál leírók
...
wnd[0].start();
wnd[1].start();
...
WaitForSingleObject(handles[0], INFINITE); //Ez működik
WaitForMultipleObjects(1, handles, true, INFINITE); //Ez nem
...
}
2012. aug. 26. 20:27
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!