Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért tér vissza a WaitForMult...

Miért tér vissza a WaitForMultipleObjects függvény WAIT_FAILED-el, ha a WaitForSingleObject jól működik?

Figyelt kérdés

Adott az alábbi kód:


INT WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR commandLine, INT nCmdShow)

{

...

Thread wnd[2]; //Szálat reprezentáló objektumok

HANDLE handles[2] = {(HANDLE) wnd[0], (HANDLE) wnd[1]}; //Szál leírók

...

wnd[0].start();

wnd[1].start();

...

WaitForSingleObject(handles[0], INFINITE); //Ez működik

WaitForMultipleObjects(1, handles, true, INFINITE); //Ez nem

...

}



#C++ #Visual #szálkezelés #WaitForSingleObject #WaitForMultipleObjects
2012. aug. 26. 20:27
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!