OpenGL ben hogyan rajzolok ki olyan egyenlő oldalú háromszöget ami recésen néz ki? Mintha pici hegységek lennének a háromszög a, b, c oldalain. Normálisan már megcsináltam.
Figyelt kérdés
És ezt,hogyan?
Ami már megvan:
Ki tudok rajzolni egy háromszöget vagy téglalapot attól függ mit nyomok meg.
Amit nem tudok:
Hogyan oldjam meg,hogy ha rákattintok a háromszög valamely pontjára akkor állítani tudjam a méretét.
Egyébként egy profi 2D pálya editort akarok csinálni.
2012. aug. 24. 17:13
1/4 anonim válasza:
További kis háromszögeket csatolsz az oldalakhoz egy ciklussal.
2/4 anonim válasza:
Igen. megrajzolod a háromszöget, utána a kicsiket köré. A háromszöget egyik pontja az eredeti háromszög vonalának egy pontja, a másik pontja egy, az eredeti háromszögnél nagyobb háromszög vonalának egy pontja, a harmadik pedig az előző kis háromszög legközelebbi pontja. Talán mindjárt készítek egy rajzot is neked.
4/4 A kérdező kommentje:
Kösz. ;D
2012. aug. 24. 23:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!