Melyikben könnyebb játékot írni? C# vagy C++?
Kezdőként C# + XNA-val könnyebb, mint mondjuk C++ + OpenGL vagy DirectX-szel.
De ha elkezded tanulni az egy nyelvet, mindegy melyiket, a programozási képességed akkor is nőni fog, és könnyen áttudsz térni egy másik nyelvre, akkor már teljesen mindegy lesz, mert nem a nyelv számít, hanem a felfogóképességed, türelmed, szakértelmed, és, hogy az a dolog fenntartja-e az érdeklődésed, mert egy játékot megírni nem nagy szórakozás ha nem leled örömöd a programozásban. Ahhoz, hogy jó programozó lehess, vagy csak egy egyszerű 2D-s játékot megírj rengeteg tanulás és keresgélés szükséges, plusz minimális-középszintű angol nyelvtudás.
Tehát ha te itt kérdezel Google helyett, az már baj, na vannak azért kivételek, de rengeteg kezdő kérdés van, itt is, és mondjuk prog.hu-n is.
Próbáld meg ezt kb 5 ször könnyebb mintha c++ -alapú engint használnál. És kb 50 szer könnyebb mintha te írnál enginet.
+A C# C++ -ból van. Story:
A java kitalálója nem volt megelégedve a C++ -al, ezért csinált egy sajátot, aminek a neve később Java lett. Jóval később a microsoft a Java, és C++ összekeveréséből létrehozta a C# -et.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!