Hogyan lehet összekötni a programozást és a blenderrel készült projekteket? Arra gondolok hogy én most pl. :csinálok blenderrel egy házat és haverom aki tud programozni megcsinálja hogy gombnyomásra nyiljon az ajtó stb.
Figyelt kérdés
2012. jún. 20. 11:34
1/2 anonim 



válasza:





Ha nem tévedek ez Blenderen belül is megoldható scripteléssel.
Le kell modellezni a házat és az ajtót, majd a megfelelő gombnyomás eseményre megírni egy scriptet ami elforgatja az ajtót egy megfelelő tengely körül.
2/2 anonim válasza:
Az előttem szólónak is jó a megoldása, noha sose mélyedtem el a Bledner-ben.
Ha jól sejtem számítógépes játékot akartok csinálni. Akkor hogy in-game is működjön ez a dolog, sokkal egyszerűbb ha egy játékmotoron belül csináljátok a scriptelést. Pl: unity
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!