Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy kell grafikát csinálni...

Hogy kell grafikát csinálni c++ programra?

Figyelt kérdés

Ha írok egy kör,X játékot akkor,hogyan csináljam meg?

Az openGL 3d re van akkor az már nem is jó ugye?

És a GTK+ az direkt erre van?


2012. jún. 17. 20:58
 1/2 anonim ***** válasza:
GTK+-szal megcsinálhatod az ablakot,és OpenGl-lel rajzolhatsz bele.
2012. jún. 17. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 iostream ***** válasza:

Számtalan lehetőséged van.

Windowson van a GDI, Linuxon (meg sok egyéb helyen) az Xlib. Aztán ezekre épülnek nagyobb könyvtárak, pl a GTK, Qt, SDL, amiket kényelmesebb és platformfüggetlenebb használni.

Az OpenGL egy grafikus könyvtár, míg a fentiek nem azok, az első kettő az gyakorlatilag a megjelenítés és az alkalmazások közötti OS réteg, az utóbbiak pedig widget könyvtárak (mármint a releváns részük), amivel gyorsan lehet összedobni grafikus alkalmazásokat.

Amúgy az OpenGL nagyon vidáman rajzol neked 2D-ben is, de kell neki egy ablak, amibe rajzoljon, mert ő amúgy a saját contextjében él, és nem lát rá a monitorra.

2012. jún. 17. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!