Melyik a legjobb programozás egy game engine csinálásához?
Programozási nyelvre gondolsz? C++-ban jókat lehet írni, de pl. C#-ban vagy Dark Basicben is megoldható.
Pontosan milyen játékhoz akarsz engine-t írni?
Elsőnek csak egy 2D -set, hogy meglássam, hogy milyen lesz, ha jó akkor 3D -set.
De amúgy most fejeztem be a C -t, hogy megtanuljam az alapokat. C -ben volt néhány kísérletem.
Az ilyen, játékfejlesztésre kialakított könyvtárak is segíthetnek. Ez pl. C-ben és C++-ban is működik.
C++ ban írd mert magasabb szintű valamivel mint a c.
És sokkal több benne a lehetőség,nagyobb nyelv.
Használd a GTK+ ablakozót ebben létrehozod a buttonokat,ablakot stb.
Használd az OpenGL 3d rendelerésre 2d hez szintén jó ez is de csak ha 2d ben gondolkozol talán tényleg jobb választás lenne az allegró könyvtár mert egyszerűbb.
A hangokra pedig az OpenAL választanán mert ez direkt erre lett kitalálva,a hangokhoz ez a tuti lib.
A fizikai lib is fog kelleni,ha akarsz fizikát a játékba 3d esetén bullet-et ajánlom 2d esetén pedig a box 2d a tuti.
Ha eléggé tapasztalt programozó vagy könyen bele tanulsz ezekbe ha pedig nem vagy az szerintem nyugodtan kezdj bele miután megismerkedtél az OpenGL -el.
Egy ilyen projekt hatalmas tapasztalatszerzési lehetőség.
Bármiben lehet ilyet csinálni, csak megfelelő tudás kell hozzá.
Ez megvan?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!