Hogyan tudnám megoldani ezt? (Többi lent)
Végülis egér pozíciót kell tudni lekérdezni, egér gomb állapotot lekérdezni, ha lenyomtad az egérgombot és mozgatod akkor, általad megírt eljárásnak kell végrehajtódni.
Kis elméleti alap:
Van az Opengl ablak ami egy diszkrét véges felbontású képet tartalmaz valamennyi időpillantban. Tegyük fel hogy mindig ha megmozdul az egér pont az ő pozíciójánál kirajzol egy pixelt, ekkor azt látnád hogy elég szakadozott vonalat rajzol, minnél gyorsabban mozgatod az egeret annál hiányosabb lesz a vonal, ez az egérpozíciójának időbeli véges (diszkrét/kvantált) mintavételezésének köszönhető.
Adok egy kis gondolkodási lehetőséget.
Milyen ötleted van arra hogy az egérrel rajzolt vonal még se legyen szakadozott?
Egyébként ennek a matematikai alapjait már a 60-as 70-es évekbe kidolgozták, alapjaiban az akkor kidolgozott geometriai transzformációkat használják, a mai grafikus kártyák is.
Nem akarlak elijeszteni ez esetben nem kell semmi bonyolult dologra gondolni, középiskolai szintű matek sem kell hozzá, csak egy kicsit gondolkodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!