Mi kell ahhoz, hogy egy elkészült játékot el lehessen adni nagyon sok embernek?
Hogyan lehetne ezt elérni,hogy elhíresedjen a játék.
És akkor tuti,hogy venni fogják.
Hogyan gazdagodjak meg ebből?
Kérdek mást is.
Az informatikából,hogyan lehetne meggazdagodni?
Tudok.
Válaszoljatok a kérdéseimre léci.
"léci"?
Már nem is hiszek neked...
Vállalkozói igazolványt kell kiváltanod, és nem egy, hanem több játékot elkészítened a csapatoddal. Meggazdagodni nem fogsz, mert az állam már azelőtt elkéri a tőkédet, mielőtt még bevételed lenne.
Ha meg személyesen osztogatod, akkor a példányszám miatt nem fogsz meggazdagodni.
Igen.
És ötletek mi az ami be válhat.
Hát,ha mér itt kérsz segítséget kétlem hogy bármilyen játékot is tudnál csinálni mert nincs fantáziád hozzád.
És ahhoz egy csapat kellene,de ha már itt kérdezel gondolom nem vagy bent egy csapatban sem mert őket kérdeznéd.
Ami engem nagyon érdekelne az egy 3D Game Maker amivel lehet fejleszteni Windows-ra,Linux-ra,MacOS-re,Android-ra,iOS-re,Böngészőre meg ami még jöhet.
Ügye nagyon sok engine van és 2D Game Maker amik crossplatformok.De egyszerűen használható crossplatform 3D Game Maker még nincs egy sem.Amiben tényleg annak ellenére hogy Game Maker bármit meglehet valósítani scriptelésen keresztül...Szerintem ez nem olyan bonyolult már elméleti sikon mondom.
A Game Maker-ben gyakorlatilag bármit meglehet valósítani,de miért?Mert Game Maker-hez a szó jelentéséhez hűen minden előre készen áll,csak össze kell kattintgatni.De hála a script rendszernek bármit módosíthatsz ahogy akarsz.
Lényegében ugyan ezt kellene egy 3D Game Maker-ben is megtenni.
-legyen egy 3d pálya tervező amivel a játék világát meglehet alkotni valahogy úgy mint az Unreal Editorban vagy Hammer Editorban
-a játék világában mindent vizuális el lehessen helyezni,méretezni,textúrázni
-sok minden előre ,meglegyen írva elvégre ez teszi a makert makerré de bármi szabadon módosítható legyen
-mindent scriptek irányítsanak.
Ha mondjuk az ember elhelyezz egy 3D modellt a térben.akkor a maker létrehoz egy script fájlt amibe beírjá hogy tudom is én:
object.position x,y,z
Ha beállítjuk hogy az adott modell forogjon,akkor a script fájl a maker bővíti mondjuk azzal hogy:
object.rotate x,y,z
És ezt a script fájlt szabadon módosíthatjuk és mindent ilyen scriptek irányítanának tehát bármit módosíthatunk is.
Szóval a lényeg hogy mivel sokminden előre kész van és sokmindent vizuálisan pár kattintással is belehet állítani,ezért egyszerű használni mint egy makert de mivel mindent scriptek irányítanak és azt szabadon módosíthatjuk ahogy akarjuk ezért a lehetőségek korlátlanok annak ellenére hogy alapvetően egy maker.
Ilyen 3D Game Maker még nincs,amik vannak azok mind vagy autóversenyzős játékokat lehet csinálni vagy FPS játékokat vagy RPG játékokat.De olyan nincs amivel bármit lehet csináln tényleg.
Egy ilyen Game Maker szerintem sikeres lehetne főleg ha crossplatform.
Ha érdekel írj privát üzenetet és leírom a tervem.Régóta gondokozok rajta hogy lehetne,milyen módon lehetne ezt megvalósítani szóval amit fentebb írtam annál részletesebben kigondoltam én ezt már de tudásom nincs hozzá.Ha neked van hozzá tudásod és lenne kedved egy 3D Game Maker-t írni én adhatok hozzá ötleteket hogy lehetne jó mi hogy működjön benne már elméleti síkon nem technikai :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!