Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Az olyan game enginet mint az...

Az olyan game enginet mint az unity, hogyan készíthetik az emberek?

Figyelt kérdés

Mondjuk,hogy szeretne egyet a cég akkor,hogyan megy ez lépésről lépésre?

Mi ennek a munkának a folyamata?

Mi az első lépés a 2 stb. hogyan fognak neki?

Számomra hihetetlen,hogy ők is olyan programozási nyelvekkel készítik amiben más is programozik pl C++ .

Meg gondolom kell oda OpnenGL is meg valami ablak kezelő.


Ki az aki megtervezi ezt az egészet.

Hogyan terveznek meg ekkora programot?Hihetetlen.

Már csak egy super mário is milyen gondokat tud okozni.

Kik ezek az igen nagy agyak akik képesek megtervezni,hogy mi mihez kapcsolódjon majd ez a függvénynek milyen bemenő paraméterei legyenek stb.

Gondolom megtervezik ezt is és csak utána ülnek le kódolni igaz?

És a fizikát,mivel írják bele c++ ban vagy c# ben.

Vagy ilyen program több programozási nyelvel lett írva?

Az,hogy lehetséges?Egy c++ fordító nemfog lefordítani egy olyan kódot ami más nyelvet is tartalmaz.


Mi az isten történik ha neki fog egy cég a 0-ról,hogy ilyet alkosson?


2012. febr. 22. 03:52
 1/5 A kérdező kommentje:

Kezdem azt hinni,hogy az ilyen fejlett cuccok a reptoidoktól származnak meg a szürkéktől.

Bocsi ezt muszáj volt leírnom.


Csak azért gondolom így mert nem hiszem el ezt az egészet.

Megnézném én azt a céget,hogy mit csinál a 0-ról ki indulva ha alkotni szeretne egy ilyet.

Ha csak egy code::Blocks és a MinGW állna rendelkezésükre.

Qt,C++,OpenGL felhasználva mit tudnának összehozni. nagyon meg nézném mit is csinálnak.

2012. febr. 22. 03:56
 2/5 anonim ***** válasza:
Kérdezd meg Gabe Newellt.
2012. febr. 22. 05:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
ki az repettol meg a szűrke
2012. febr. 22. 05:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Nos azért van fejlesztőcsapat, designer és a többi, hogy /közösen/ megcsinálják. Nagyobb dolgokat is láttunk már végbemenni.

Ismered a mondást: "Több szem többet lát." ...és milyen igaz. :)


Ez még semmi mondjuk a Windowshoz képest, vagy egy Linux rendszer, ami ugye szinte a semmiből lett megírva. Mindent lehet, csak elég erőforrás/idő/kitartás és esetleg pénz kell hozzá.


(egyébként vigyázz, mert az éjjel egy csapat Szürke ReptiloidŸ elvégzi rajtad az anális próbát. Síkosítás nélkül.)



Egyébként a Unity lehet, hogy jó, de pont a minap pucoltam le mindenestül... a háttérben nagyon szép "másolásvédelmet" telepít, ami teleszemeteli a registryt.

( [link] , utána lehet nézni... )

2012. febr. 22. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Szerintem minden nagyobb játékfejlesztő cég akiknek saját engine-je van,hasonló fejlesztő környezetbe építik be az engine-jüket hogy hosszú távon hatékonyabban tudjanak fejleszteni.


Például ott van az Epic UDK-ja vagy a Crytek CryEngine SDK-ja és a Valve Source SDK-ja.Csak a legtöbb játékfejlesztő cég nem teszi elérhetővé bárkinek úgy mint az Epic,Valve és Crytek hanem csak házon belül használják.


Például a Rockstar-nak a Rage engine-re és id-nek az idTech engine-re biztos hogy van valami hasonló SDK-juk csak mert nem teszik bárki száméra elérhetővé.


De vannak engine fejlesztő cégek akik játékot nem fejlesztenek mint a Unity csak az engine-t és a Unity-hez hasonló fejlesztő környezetbe építették be mint a:

Stonetrip (Shiva3D)

GarageGames(Torque)

Leadwerks(Leadwerks)

Conitec (3D Game Studio)

Unigine Corp (::Unigine)


Például


Szóval a Unity nem valami zseniális ritkaság.Ha saját engine-ed van hosszú távon kifizetődő valami SDK-ba építeni és ha már saját engine-t tudsz írni egy ilyen SDK sem okoz gondot,ez csak egy grafikus kezelő felület hogy ne kelljen mindent sorról,sorra kódolni minden egyes játéknak mint például mi hol helyezkedjen el a térben,mi mivel ütközik,nem ütközik..stb


Ha bele gondolsz kifizetődőbb és hosszú távon lényegében egyszerűbb megírni egyszer egy algoritmust arra hogy az objekteket egy kattintással betudod hívni a térbe és ha vizuálisan elhelyezzed x,y,z kordinátára akkor azt és egyéb beállításokat mentse mint minden egyes objektet külön-külön behívni és meghatározni a pozícióját és egyéb tulajdonságát kódban.

2012. febr. 29. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!