Melyik programnyelv lenne a legideálisabb?
Tudom, tudom, igen ismerem a keresőt, rengeteg hasonló kérdés volt már.
Nem mondom magamról hogy kezdő vagyok, de természetesen így sem tudok szinte semmit sem a programozásról, vagyis amit tudok az minimális szintű, de nem tartom magam kezdőnek na mindegy.
Szeretnék egy programnyelvet végre megtanulni, amit aztán hasznosíthatok is. Elsődleges cél a majdani fizetés diplomásan, másodlagos pedig a nyelv nehézsége.
A következő nyelveken gondolkoztam, ezek azok amik érdekelnek:
-C++: Bizonyos szintű tapasztalatom van benne, olvastam a Hogyan tanuljuk meg 24 óra alatt...című könyvet, de nem végig, a nyelv nem is tudom...nem jön be, egyszerűen nem tud lekötni míg például a következő le tud:
-C#: Tudom hogy csak Windows platformon működik, de ez a nyelv tetszik a legjobban. A szintaktikáját számomra nem túl nehéz felfogni, míg a C++ban ezek a << és >> dolgok zavartak, itt nem láttam hasonló dolgokat.
-Java: Erről tulajdonképpen csak azt tudom hogy van, ennyi, azt olvastam 1-2 helyen hogy ez a leggyorsabb programnyelv, de ne kövezzetek meg ha nem így van
-Delphi: FP alapú (legalább is a szintaktika: begin, end és a többi) tehát számomra még logikusabb megjegyezni mi micsoda, de erről hallottam hogy kiöregedett nyelv már, nem sok helyen használják és nem sok mindenre jó
Véleményeket kérek, szerintetek melyik lenne a legreálisabb, és a legtöbbet melyikkel lehetne keresni. Szívem szerint a C#-ot választanám, de megkérdezlek titeket is. Értelmes válaszra zöld kéz megy
Delphi semmiképpen sem!
Még csak ne is gondolj rá!
A C++ nagyon jó nyelv.
Ha neked jobban bejön a C# akkor kérdezd meg magadtól a következőket.
Megéri e inkább C#-t tanulni mint C++-t
A C# megér e neked annyit hogy csak windows-ra! tudj vele programozni?
Szerintem mindenképpen C++ / C#.
(Előző vagyok) De hogy C++ / C# azt már neked kell eldöntened.
Szerintem C++ ,de te tudod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu