Egy c++ program alá hogy készítsek fizikát?
Igen ird meg magadnak
vagy pedig már egy meglévö engine köré kelet volna építkezned
vagy a directx köré
ezt elöre kelet voln eldönteni
ha nemtudsz magadtól irni hozá "fizikát"
akor ez könyvtárakal se fog meni vagy még nehezeb lesz
Ötletem sincs hogy fizikát,hogy kell írni.
Ezt,hogy képzeljem el esetleg tudtok valami jó leírást vagy könyvet erről?
Közben böngészem a googl -et,az anyagok után,de egy jó könyv volna kielégítő.
DirectX ben lehet fizikát készíteni?
Egyáltalán nincs jártasságom a fizika megírása terén és egyébként iszonyatosan megköszönném ha valaki szolgálna egy olyan példával amivel megérthetném nagyjából.
És még menne egy óriási nagy zöld kéz is.
KÖSZI,de kérlek ne hagyjatok válasz nélkül tényleg kellene most a segítség.
Ilyen feladatok megoldására használnám leginkább:
2D
Billiárd golyók összeütköztetésére kellene.
2D
A másik programomban pedig egy karakternek ahogy le esik egy lépcsőn,és ez a jelenet nem egy bejátszás lenne hanem maga a játékmenethez tartozna hozzá.
Vagy amikor a robbanás megtörténik és egy kisebb légnyomás odébb dobja a 2d tárgyakat.
Ezeket akarnám megoldani fizikával mert úgy sokkal jobb lenne a projektem.
Kérlek tényleg nem értem a következőt: programozz fizikát a játékba.
Segítsetek nagyon fontos lenne nem kamu léci.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!