Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Dev-C++ graphics. H időben...

Dev-C++ graphics. H időben rajzoltatás (? )

Figyelt kérdés
Milyen megoldások léteznek annak az elkerülésére, hogy időben változó alakzatok rajzoltatásánál mindig újra kelljen rajzoltatni a képernyőt? Pl. csináltam egy forgó kockát vektorokból és ugye minden képfrissítésnél mindent újra kell rajzoltatni. Hogyan lehet ezt optimalizálni, hogy ne legyen ennyire számítás igényes?
2011. nov. 23. 18:46
 1/1 anonim ***** válasza:

DirectX vagy OpenGL használatával.


DirectX alapok: [link]


OpenGL-hez nem tudok magyar nyelvű forrást, de érdemesebb ezt használni, mert elérhető Win, Linux és Mac platformon is. (a DX csak microsoft)

[link]

2011. nov. 28. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!