Dev-C++ graphics. H időben rajzoltatás (? )
Figyelt kérdés
Milyen megoldások léteznek annak az elkerülésére, hogy időben változó alakzatok rajzoltatásánál mindig újra kelljen rajzoltatni a képernyőt? Pl. csináltam egy forgó kockát vektorokból és ugye minden képfrissítésnél mindent újra kell rajzoltatni. Hogyan lehet ezt optimalizálni, hogy ne legyen ennyire számítás igényes?2011. nov. 23. 18:46
1/1 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!