Ti hogy írnátok erre egy algoritmust? (C#)
Figyelt kérdés
Egy léghokis játékot szeretnék írni, és az más megvan, hogy számolom ki majd a falnak való ütközés utáni irányt, de se a mikor nem falnak hanem az "ütőnek" ütközik a korong akkor nem tudom, azt hogy lehet kiszámolni. Valamint a sebességet se tudom, hogy tudom megadni hogy pixel/second ot kiszámolja. Erre valami ötletetek vagy valami kész algoritmusotok van?2011. nov. 10. 16:16
1/2 anonim válasza:
Attól függ, mennyire szeretsz több változós egyenletet megvalósítani... ha nem nagyon, akkor az ütőt is falnak veszed... ha meg szeretsz a képlettel szöszölni, akkor felütsz egy középiskolás fizika könyvet és megnézed a rugalmas/rugalmatlan ütközések fejezetét...a sebességet is ezekből a képletekből fogod megkapni...
2/2 A kérdező kommentje:
Semmit nem értek a fizikából xD középiskolás vagyok, de a fizika nagy gyengém. Am meg szeretni nem szeretek de játékot a lehető legjobbra kell megvalósítani :D Szal egyfajta szükséges rossz
2011. nov. 10. 21:05
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!