Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL perspektív vetítés. Mi...

OpenGL perspektív vetítés. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Van egy OpenGL programom, vannak benne objektumok, ha egyre közelebbről nézem akkor a középpontnál tisztán kivehető a kép(egy gömb), a kép két oldalán lévő gömbök viszont megnyúlnak, torzítanak? Hogyan lehetne ezt kiküszöbölni?


Van egy metódusom a kamerára ami így néz ki:


private void setCamera(GL gl) {

gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);

gl.glLoadIdentity();

float widthHeightRatio = (float) getWidth() / (float) getHeight();

glu.gluPerspective(75, widthHeightRatio, 1, 1000);

gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);

gl.glLoadIdentity();

gl.glTranslate(9, 0, 10);

}


Ha a gluPerpective első paraméterét lejjebb veszem, akkor megoldódik a probléma, viszont használok egy SkyBoxot is ami szépen megjelenik, de ha ezt az első paramétert leveszem kisebbre(gluPerspective) akkor viszont az kezd el torzítani. Mi lehet a gond?


2011. nov. 9. 21:19
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!