Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan tudnék Actionscriptet...

Hogyan tudnék Actionscriptet importálni fájlból Flashbe?

Figyelt kérdés

A következő a problémám:

Adott egy Flash animált oldal, amit szeretnék kicsit jobban testre szabni. de sajnos elakadtam ugyanis:

1. Amatőr vagyok (de igenis érdekelne a dolog és gyakorlási célzattal csinálom ezt)

2. Senki nincs a közelemben aki értene ehhez az istenverte Adobe Flash CS4-hez

3. Sajnos németet tanultam anno és az angol is elég nehézkes számomra. (de persze megértem amit a programok leírnak)


Tehát a kérdésem a következő. Megnyitom az FLA fájlt amit előtte SWF decomplierrel "konvertáltam" flash-ből


oldalt a LIBRARYban van egy olyan rész hogy:

Export: index_fla.THL_1

ami persze meg is van egy .as fájl formájában.

De ezt hogyan tudnám be importálni a helyére?


(megjegyzés: amatőr vagyok, és csak hobbi szinten foglalkozom vele, tehát kérem ezt figyelembe venni és nem lefikázni hogy miért nem tanulom meg rendesen. és ha lehet olyat kérni, akkor kicsit szájbarágós választ adjatok.)


Köszönöm


2011. okt. 17. 13:32
 1/2 anonim ***** válasza:
Pontosabban kellene megfogalmaznod, hogy mit szeretnél csinálni, mert így nehéz lesz segíteni.
2011. nov. 5. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
nos annyi lenne a dolog, hogy adott egy valami.fla amit én szerkesztenék adobe flash-ben (ez a valami.fla) egy letöltött cucc ami tartalmaz COM, CAURINA mappákat, azon belül pedig as fájlokat. amik kellenek bele. Hogy tudnám be importálni őket?
2011. nov. 11. 11:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.