Hogyan kell objektum orientáltan programozni? C++
Tudom,hogy kell létrehozni osztályokat stb. De nem megy objektum orientáltan a programozás.
Nem bírom megérteni segítsetek léci.
Egy iszonyat egyszerű példával,vagy akárhogy csak értsem meg.Tanárom sajnos nincs pedig menyivel könnyebb volna ha valaki foglalkozna velem,pénzem pedig nincs,hogy fizessek. :(










Az objektum orientált programozás az első megközelítésben nem új programozási nyelvet jelent, hanem programozási paradigmát. Minden programozási nyelven lehet objektum orientáltan programozni tulajdonképpen akár assembly-ben is, csak ehhez a paradigmához kell tartani magunkat. Vannak objektum orientáltságot támogató nyelvek mint pl. a c++, java. Amelyik nyelv nem támogatja az objektumorientáltságot abban sokkal nehézkesebb objektum orientáltan programozni. Meg kell érteni az osztály és az objektum fogalmát a 2-t nem szabad szinonimaként használni. Például a régi pascal nyelvben object kulcsszóval lehet osztályt definiálni ami elég logikátlan, a nyelv alkotói nem voltak tisztába 2 fogalommal szinonimaként használták a 2 szót.
Az osztály tulajdonképpen típus. Az objektum a típus egy példánya. Ha az objektum orientáltságot akarod megérteni inkább a java-t ajánlom kezdésnek.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!