Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mit jelent ez a GML (Game...

Mit jelent ez a GML (Game Maker 8) kód?

Figyelt kérdés

draw_set_blend_mode(bm_subtract);

draw_sprite(spr_sprite_light,0,x,y);

draw_set_blend_mode(bm_normal);



draw_set_blend_mode(bm_subtract);

-ezt még értem. De miért kell utána mégegyszer berajzolni a sprite-ot (egyáltalán bárhol, ahol van már sprite alapból) és a blend mode-ot visszaállítani?


2011. szept. 22. 19:55
 1/3 szotyi41 ***** válasza:

draw_set_blend_mode(bm_subtract);//kiválasztott szint tüntet el a spritebol

draw_sprite(spr_sprite_light,0,x,y);//megrajzolja a spriteot

draw_set_blend_mode(bm_normal);//és bezárja a színeltüntetést

2011. szept. 23. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
de minek újra megrajzolni a sprite-ot és bezárni a színeltüntetést?
2011. szept. 23. 20:52
 3/3 anonim ***** válasza:
hát ha kell valamiért.
2011. szept. 26. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!