Játékprogram fejlesztése?
egyedül nehezen.
először is kell egy grafikus motor ami kezeli (programozás, ide jó a c++), és rengeteg 3d modell amit beleraksz (modellezés, itt semmit se ér a c++). nem véletlen, hogy specializálódnak az infósok is, mert egyedül egy élet mire minden oldalt egyáltalán használható szinten megtanulsz, nemhogy még alkoss is vmit. szal döntsd el, melyik része érdekel, és a felé fejlődj
Egyedül valószínűleg nem fogsz majd tudni hiperszuper grafikájú 3D-s játékot írni.
Ha megtanultad a C++-t, utána nem árt majd ha megtanulod az OpenGL api-t, vagy DirectX-et.
Vagy esetleg megnézhetnéd az XNA framework-öt is C#-hoz.
3D modellező program például a Autodesk 3DS Max, ami fizetős, vagy a Blender, ami ingyenes.
Képszerkesztőnek ott az Adobe Photoshop, ami fizetős, vagy a Gimp, ami ingyenes.
Sziasztok!
Köszönöm szépen a válaszokat. Igazából én sem arra gondoltam, hogy majd hiper-szuper játékokat fogok írni :).
És milyen (lehetőleg magyar nyelvű) forrásokat ajánlotok amikből megtudom tanulni mindezt? Most konkrétan könyvekre gondolok, de ha tudtok jobbat arra is kíváncsi vagyok :).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!