C++ -ban, hogy tudom a programom állását elmenteni?
Figyelt kérdés
2011. ápr. 4. 20:01
1/3 anonim 



válasza:





Attól függ mit értesz a program állása alatt, és hogy kívülről akarod vagy belülről. De nagyrészt sehogy, főleg nem platformfüggetlen módon.
2/3 A kérdező kommentje:
belülről, windowson.
állás alatt, azt értem, hogy éppen hol tart a program (mint a játékokban a mentés)
2011. ápr. 5. 14:48
3/3 anonim 



válasza:





Hát, a legegyszerűbb, ha készítesz egy adatstruktúrát, amibe minden szükséges adatot beleraksz és amiből újra fel tudod építeni magát a programot, és ezt mented el (pl fájlba). Nem hiszem, hogy lenne rá bevett, szabványos módszer hogy tetszőleges programot lements. Neked kell kitalálni, hogy mennyiből tudod újra felépíteni a programot, és egy ilyen adatstruktúrát kell alkotnod mentésnél :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!