Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity 3D-ben hogyan állítom...

Mbk9902 kérdése:

Unity 3D-ben hogyan állítom be az egyik scene orientációját függetlenül a többi scene-hez képest?

Figyelt kérdés

Unity 3D-ben szeretném az első működő játékomat elkészíteni. De egy olyan problémába ütköztem, hogy nem tudom megoldani azt hogy az első scene (ez lenne a main menu-m) portrait orientációjú legyen az összes többi maradjon landscapeLeft.Ehhez tudtommal C# nyelv ismerete elengedhetetlen. Az alapok kb meg is vannak hisz tanultam C-t és Pythont is, bár Python tudásom sokkal erősebb hozzá kell tenni. Esetleg tudna valaki ebben segíteni?


Még annyit kifelejtettem hogy egy 2D-s Android játékot fejlesztek. Annyira rájöttem hogy általánosan a Project Settings ---> Player opcióban tudom az orientációt megadni mely minden scene-re érvényes lesz, de specifikusan az egyik scene orientációját fogalmam sincs hogyan tudnám állítani.


Köszi a válaszokat előre is!



ma 08:12
 1/2 anonim ***** válasza:
Miért ne alakítod a main menüt is át? Vagy tesztelted már gyakorlatban és nem volt zavaró a forgatás indulásnál és futás közben sem?
ma 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Amúgy scriptből ezt a megoldást találtam:

[link]

[link]


A 2 scene párhuzamosan lenne betöltve?

Meg lehet oldani componentből és meg lehet oldani külső scriptből is az orientációt. Persze ehhez kicsit jobban kellene ismerni az elképzeléseket, feltételeket, projektet. Ha kell segítség írhatsz nyugodtan :)

ma 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!