Hogyan is kel ezt megcsinálni GameMaker-ben? (lent)
Azt tudom,hogy hogyan kel azt megcs.,hogy ha az obj. a képernyő széléhez közeledik akkor a képernyö tovább megy.
De láttam olyat is hogy az obj. átalakult egy másik obj.-á és ugyis tovább tudta vinni a képernyőt!Ezt hogyan kell?
Naszóval. Mint írtad, azt már tudod, hogy hogyan kell megcsinálni, hogy kövesse az objektumot. Mikor átalakítod az eredeti objektumot egy másik objektummá, azután szúrj be egy scriptet és írd be, hogy view_object[0]=új objektum neve. Ez azt jelenti, hogy a 0-s számú nézet (ami követi az objektumot) követni kezdi az új objektumot.
Például: Van egy objektumod obj1 névvel. Az eredeti beállítás szerint a 0-s számú nézet követi az obj1-et. Mikor ez az obj1 átalakul obj2-vé, akkor utána beillesztesz egy scriptet amibe beírod, hogy view_object[0]=obj2. Innentől kezdve a képernyő nem az obj1-et, hanem az obj2-t fogja követni.
Remélem érthetően írtam le :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!