Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan is kel ezt megcsinálni...

Hogyan is kel ezt megcsinálni GameMaker-ben? (lent)

Figyelt kérdés

Azt tudom,hogy hogyan kel azt megcs.,hogy ha az obj. a képernyő széléhez közeledik akkor a képernyö tovább megy.

De láttam olyat is hogy az obj. átalakult egy másik obj.-á és ugyis tovább tudta vinni a képernyőt!Ezt hogyan kell?


2010. okt. 22. 17:37
 1/5 anonim ***** válasza:
Nagyon régen gamemakereztem már, de azért remélem nem mondok hülyeséget. Mikor az obj. átalakul, utána view_object[0]=object neve (ha a 0-s view-ot használod)
2010. okt. 22. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Tényleg nem akarok hülyének látszani de egy kicsit bövebben kifejtenéd?:s
2010. okt. 22. 18:08
 3/5 anonim ***** válasza:

Naszóval. Mint írtad, azt már tudod, hogy hogyan kell megcsinálni, hogy kövesse az objektumot. Mikor átalakítod az eredeti objektumot egy másik objektummá, azután szúrj be egy scriptet és írd be, hogy view_object[0]=új objektum neve. Ez azt jelenti, hogy a 0-s számú nézet (ami követi az objektumot) követni kezdi az új objektumot.


Például: Van egy objektumod obj1 névvel. Az eredeti beállítás szerint a 0-s számú nézet követi az obj1-et. Mikor ez az obj1 átalakul obj2-vé, akkor utána beillesztesz egy scriptet amibe beírod, hogy view_object[0]=obj2. Innentől kezdve a képernyő nem az obj1-et, hanem az obj2-t fogja követni.


Remélem érthetően írtam le :D

2010. okt. 22. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
és azt a scriptet hova tegyem be?mert a room nál szoktam én megcsinálni,hogy kövesse
2010. okt. 22. 19:30
 5/5 anonim ***** válasza:
Az objektumba. Az után rakd be, ahol átalakítod az objektumot egy másik objektummá.
2010. okt. 23. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!