Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Pythonban pygame modulban van...

Pythonban pygame modulban van olyan kód amivel az ütközés helyét is tudom vizsgálni(Pl.: ha az egyik kép alja és a másik teteje ér össze)?

Figyelt kérdés
Egyszerű ugrálós játékot programoztam viszont amikor az egyik szigetről a másikra ugrik akkor ha a sziget aljához ér a bábu(játékos) feje akkor is jelez ütközést. Azt szeretném ha csak akkor jelezne ha a bábu alja érne a sziget tetejéhez.

2023. jún. 14. 19:42
 1/4 anonim ***** válasza:
30%
Nyilván meg lehet oldani de így hogy programkódot sem mellékeltél honnan sz*pjam ki hogy mivel csináltad meg az objektumokat he? Most nem fogom elkezdeni leírkálni a több 100 módszert
2023. jún. 14. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Állítsd át bounding box méretét
2023. jún. 15. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

def y_movement_collision(self):

for pf in platform_rects:

if self.rect.colliderect(pf):

self.rect.bottom=pf.top

self.dy=0

self.on_ground=True

ez a rész vizsgálja az ütközést.

2023. jún. 15. 18:24
 4/4 A kérdező kommentje:

konkrétan olyan parancsot szeretnék amivel a rect objektumot tudom modósítani 4 paraméter alapján.

pygame.Rect.inflate(pf, 0, -200) ilyesmit csak a tetejét meg kell hagyni és az alsó részből leszedni a képpontokat vagy pontosan meg tudom adni neki mind a 4 pontot.


bounding box ha jól értem a képet módosítja ugye?

2023. jún. 15. 19:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!