Hogyan oldják meg az alap- és kiegészítő játékok kódjának összefésülését?
Milyen technológiával/programozási mintával lehet megoldani, hogy kiegészítő játékok feltelepítésével megváltozzon a játék viselkedése?
Gondolom nem egy hatalmas elágazást kell elképzelni a kódban, mert valószínűsítem, hogy az alap- és kiegészítő játék külön kódbázisban élnek. (Kicsit sem hangzik performánsnak, hogy letöltök egy alapjátékot, akkor az összes kiegészítő játék binárisát is le kell húzzam, viszont nem használhatom őket, és kvázi szemétként ott vannak a gépemen)
Biztos van erre valamilyen keretrendszer, de kifejezetten a mögötte húzódó elv érdekelne, tehát mondjuk, hogy milyen tervezési mintával oldják meg a kiegészítést és a felülírást.
A kiegészítő játéknak lehetnek teljesen izolált részei, de lehetnek olyan funkciói, ami már meglévő (eredetileg az alapjátékban megírt) osztályt szeretnék módosítani.
Gondolom az alapjáték lefordításával születik meg egy .exe file, ami belépési pont az objektumok létrehozásához, viszont ezt közvetlenül nem tudja módosítani az kiegészítő játék, mivel az nem az ő kódbázisában van?
Illetve hogyan tudják megoldani, hogy ha több kiegészítő játék lenne, akkor azok ne akadjanak össze? Az is érdekelne, hogy hogyan tesztelik ez az "összeakadást"? Nagyon erőforrásigényesnek hangzik, hogy minden egyes kódmódosításra lefutnak tesztek az összes kiegészítőjáték kombinációra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!