Készítettem egy fantasy kártyajátékot C#-ban, hogyan tudnám megoldani a double killt?
Ugye a párbaj mozgatórugója egy while ciklus, és feltételnek azt adtam meg hogy 0 alá csökken az egyik fél életpontja. Azonban ha egy sebzési ciklusban hal meg mind2 karakter, akkor a program összezavarodik és nem tudja rendesen kiértékelni a meccset. A cikluson belül szakaszokra van felbontva a menet, tehát először A karakter sebzi B-t, utána fordítva.
Ez mégsem működik a gyakorlatban, hogyan tudnám kijavítani?
Mielőtt szóbakerül: igen, tudom hogy a C# nem játékokra van kitalálva, csupán gyakorolni szeretném a programnyelvet, ezért találtam ki hogy megírok egy játékot.
Gondolom, megírtad a normál végjátékot, és azt várod, hogy a program majd magától rájöjjön a dupla végjátékra.
Ígéretes kezdet, de sajnos ezt egyelőre még NEKED kell megírni.
Majd olyan 30 év múlva már lesznek önálló programíró programok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!