Unity c# playerpref változó + void update? Ez így nem problémás?
Playerprefnek az a lényege hogy létrehoz egy fájlt és abban tárolja a változókat. Windowson a regeditben, androidon nem tudom hol.
De ha update-be rakom akkor ugye folyamatosan "figyeli" hogy változik-e.
Vagyis folyamatosan olvassa azt a pici fájlt?
Pl ha 30 fps-el megy akkor másodpercenként 30x kiolvassa?
Nem vettem észre teljesítmény vissza esést. De ez így nekem nem tetszik...
Alapból a memóriában van tárolva.
Save: Writes all modified preferences to disk.
Én JSON-ben serializálva tárolok adatokat.
Betöltésnél a UI-hoz XML-t használok (mivel nem csak statikus elemeim vannak, plusz így könnyebb csapatban dolgozni).
Ezek mellett pl a yalm is elég hasznos tud lenni config fileokhoz.
vagy a sima key=value megoldás
Save: Writes all modified preferences to disk"
Szóval nem a memóriában tárolja.
Mind1 már kitaláltam hogy nem muszáj ezt a módszert használni.
Amikor mented, akkor menti a meghajtóra.
Set-nél, get-nél, delete-nél a memóriában van.
Próbáld ki, hogy Set-elsz valamit, aztán nem Save-lsz, csak bezárod a programot, akkor visszatöltés után mit látsz.
Azért annyira nem értek hozzá.
Megróbálom úgy hogy get-el kiszedem 1x. Köszi a választ.
Pontosan mit szeretnél tárolni?
Newtonsoft.Json-el lehet jobban járnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!