C++-ban milyen adatstruktúra lenne jó egy keresztrejtvényhez?
Világos, hogy tömb. Van egy osztály a négyzeteknek, azokból áll a háló.
Ötleteim:
1; Sima két dimenziós tömb.
2; Egydimenziós tömb sor×oszlop elemmel.
3; array tömbök array tömbje.
4; Vektorok vektora
5; Vektor sor×oszlop elemmel.
Elérés és átméretezhetőség szempontjából talán ez utóbbi lenne a legjobb. De kíváncsi vagyok más véleményekre is.
Nem tudom, túl sok rejtvényt még nem készítettem. De eddigiek alapján úgy ötből egyszer. Minimum transzponálás, de van, hogy teljesen átszervezendővé válik. Például elindulok egy 21×9-es olasszal. Aztán kiderül, hogy 21×13-asban jobban működne. Olyankor újracsinálni az egészet kicsit kellemetlen.
Az alapcélom, hogy a ceruza/radírkoptatást minimalizáljam. Egy rendes rejtvény kitöltése is elég koptatással jár, akkor gondolj bele, hogy a gyárátsa mennyit kér. Ebben segítségemre volt, hogy a LaTeX-hez van egy cwpuzzle csomag, ami éppen kényelmes is lenne kiadványokhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!