Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan működnek a közösség...

Hogyan működnek a közösség alapú multiplayer kliensek?

Figyelt kérdés

Egy játék amiben csak egyjátékos mód van, ahhoz hogyan szoktak közösség által készített multiplayer klienst gyártani?

Pl. Subnautica-hoz ott a Nitrox, San Andreas-hoz a SAMP/MTA, GTA 5-höz a FiveM stb.

Ezek mind zárt forráskódú játékok és azt nem értem, hogy-hogyan tudják "manipulálni" a játék működését azzal, hogy pl. egy másik játékos karakterért spawnolják le a játékba vagy épp mozgatják.

Ezekhez a játékokhoz tudtommal nincs olyan API lib ami ezt hivatott szolgálni, hogy egy másik kliens irányítsa a játékban a történéseket.



2021. dec. 6. 15:32
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

[link]

[link]


Visszafejtik, hogy spawnol le a játékos kocsit, játékost, hogy mozgatja aztán arra csinálnak egy API-t, beszinkronizálják ezeket egymással, beletesznek egy script motort és meg is van a multiplayer. Na persze ezt valóságban nem két perc kivitelezni, csak így nagyon-nagy vonalakban így.

2021. dec. 6. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

alapból nincs API, viszont ott a kódban a megoldás

jó esetben ezek elég szépen rétegekre bonthatóak (különböző osztályok által)

és ők maguk "csinálnak egy API-t"

2021. dec. 7. 04:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!