Csalásokat,hogy készítik a programozók?
Hogy nyerik ki az infót a játékból?pl sok játékban van WH(wallHack) látod az ellenfelet,körbe rajzolja stb.
Meg pl AIMbot, hogy tudja manipulálni a lövést?
Nem értem mi a baj az első válaszommal.
Ahhoz, hoz bármihez hozzáférj a játékbó már szinte alapból RE kell, visszafejted a játék .exe-t vagy .dll-t, esetleg debugolod és megírod a kódot ami végrehajtja a csalást. Aim-hoz pédluál megkeresed a lövés funkciót és lősz oda ahol a veled szembelévő játékos van. Telepornál módosítod a játékos kordinátáit. Nade ehhez elkell oda jutnod, hogy tudd, mit kell átírnod. Script futtatáshoz is. Hook-oklást is megkell említeni, azt visszafejtés és asm tudás nélkül esélytelen komolyan csinálni. (Natívan futó játékokra gondolok most, nem C# és egyéb nyelven írtakra)
Ittvannak open source csalások, ezek mind RE-re alapulnak:
Van minimális tapasztalatom IDA decompilerrel, ollydbg és egyéb ehhez köthető dolgokkal. Anno frissítettem pár reverse engineering-es apróságot, amibe voltak funckió hívások, hook-ok és struktúrák (nem csalás volt, de ugyanaz a folyamat..).
1/4, nem igazán így megy ez.
Ha van egy játék, és az ismert engine-re épül, akkor fejlesztésben járatos ember képes megkörnyékezni azokat a pontokat, ahol eredményt érhet el.
Tracerrel, céldebuggerrel be lehet találni ide-oda.
Én régen foglalkoztam ilyesmivel, csak egy rövid ideig. Az akkor méltán híres Black Ice debuggert használtam. Abban bizonyos metódusok figyelhetők voltak, az elkinvánt címeket megtufhatta az ember, az ott lévő értékek átírása már gyerekjáték volt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!