Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Csalásokat,hogy készítik a...

Csalásokat,hogy készítik a programozók?

Figyelt kérdés

Hogy nyerik ki az infót a játékból?pl sok játékban van WH(wallHack) látod az ellenfelet,körbe rajzolja stb.

Meg pl AIMbot, hogy tudja manipulálni a lövést?


2021. nov. 1. 12:15
 1/6 anonim ***** válasza:
63%

Reverse Engineering-el, ami rohadt nehéz, unalmas és türelmet igényel.


[link]

2021. nov. 1. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
0%
REVENG? LOL
2021. nov. 2. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A legegyszerűbb, ha tudsz a játékban saját scriptet futtatni. Másik opció, a játék programkódját módosítod, legyen az script vagy akár dll fájl, vagy valami sebezhetőséget kihasználva beinjekzálsz kódot. Itt arra kell figyelni, hogy van integritásvédelem és különféle heurisztikák az anticheates játékoknál, így egy cheat kb. addig fog működni, amíg fel nem fedezi k a fejleszzők, hogy lehet felismerni. Aimot ma már lehet képfelismerő AI + egér makró kombóval gyártani.
2021. nov. 2. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
90%

Nem értem mi a baj az első válaszommal.


Ahhoz, hoz bármihez hozzáférj a játékbó már szinte alapból RE kell, visszafejted a játék .exe-t vagy .dll-t, esetleg debugolod és megírod a kódot ami végrehajtja a csalást. Aim-hoz pédluál megkeresed a lövés funkciót és lősz oda ahol a veled szembelévő játékos van. Telepornál módosítod a játékos kordinátáit. Nade ehhez elkell oda jutnod, hogy tudd, mit kell átírnod. Script futtatáshoz is. Hook-oklást is megkell említeni, azt visszafejtés és asm tudás nélkül esélytelen komolyan csinálni. (Natívan futó játékokra gondolok most, nem C# és egyéb nyelven írtakra)


Ittvannak open source csalások, ezek mind RE-re alapulnak:

[link]

[link]


Van minimális tapasztalatom IDA decompilerrel, ollydbg és egyéb ehhez köthető dolgokkal. Anno frissítettem pár reverse engineering-es apróságot, amibe voltak funckió hívások, hook-ok és struktúrák (nem csalás volt, de ugyanaz a folyamat..).

2021. nov. 2. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

1/4, nem igazán így megy ez.

Ha van egy játék, és az ismert engine-re épül, akkor fejlesztésben járatos ember képes megkörnyékezni azokat a pontokat, ahol eredményt érhet el.

Tracerrel, céldebuggerrel be lehet találni ide-oda.

Én régen foglalkoztam ilyesmivel, csak egy rövid ideig. Az akkor méltán híres Black Ice debuggert használtam. Abban bizonyos metódusok figyelhetők voltak, az elkinvánt címeket megtufhatta az ember, az ott lévő értékek átírása már gyerekjáték volt.

2021. nov. 2. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Korrekció: Nem black ice, hanem SOFT Ice volt a debugger neve.
2021. nov. 2. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!