Unityben egy játékot fejlesztek. Blenderben csináltam hozzá egy "low poly" szigetet, de amikor exportálom és importálom unitybe, akkor a materialja eltűnik. Bármilyen tanácsot tudtok adni?
manuálisan rá tudod húzni nem?
mekkora szigetről van szó? nem lenne jobb terraint használni?
én csak programozó vagyok, nem foglalkozom grafikával, azt kérni szoktam mástól akivel együtt dolgozom, de ha jól rémlik FBX exportnál be kell állítani, hogy a materialokat is rakja az FBX-be
Köszi a választ, nem tudom manuálisan ráhúzni.
Észrevettem, hogy kisebb modelleknél mint például csak egy kék kocka, a material rajta marad. De ha már a szigetet próbálom, akkor ugye csak az alap szürke színe lesz.Terrainel nem lehet, mert elfelejtettem mondani, hogy lebegő sziget lesz. Megpróbáltam beállítani de nincs ilyen opció.
Te milyen szoftverben csináltatod a grafikát?
a terraint is tudod mozgatni, vagy úgy érted kell az alja is meglegyen?
akikkel együtt dolgozom főleg photoshopban csinálják, de dolgoztam olyanokkal akik 1-2 progit használtak még pl substance painter-t
alap szürke? alapból ilyen rózsaszín színe van ha nincs rajta material
privátban ha adsz DC-t ránézhetek, hátha tudok segíteni betöltésben
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!