Word-be hogy kell táblázat jegyzékét csinálni?
Az ábra jegyzék megvan, de amellé azt mondták kell még egy táblázat jegyzék is.
Illetve ezek az esettanulmány végére vagy elejére mennek?
Ugyanúgy kell, mint az ábrajegyzéket, csak kiválasztod, hogy a felirat "táblázat" legyen.
Bővebben:
Amikor ráviszed az egeret a táblázatra, akkor bal felül megjelenik egy kereszt. Arra jobb klikk és "felirat beszúrása". (De úgy is lehet csinálni, hogy manuálisan kijelölöd az egész táblázatot és jobb klikk, csak szerintem egyszerűbb a keresztre rákattintani.)
Képaláíráshoz beírod, amit szeretnél vagy hagyod alapértelmezetten.
Felirat-nál kiválasztod, hogy "táblázat".
Ezt megcsinálod az összes táblázatnál.
---
Utána a felső menüből beszúrod az táblázatjegyzéket a kívánt oldalra a következő módon:
Hivatkozások menüpont -> Ábrajegyzék beszúrása.
Általános -> Ábrafelirat: táblázat (ez legyen kiválasztva).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!