Hogyan tudok akció-szerepjátékot programozni?
Elég sokat tudok és most Visual Studio-n fejlesztem, csak olyan problémákba ütközök:
-Az átlátszóság nem teljesen működik, mert ha 2 Picturebox fedi egymást, akkor a hátsót "eltakarja".
-Az ellenséggel találkozásnál foreach-t használtam, és meg akarom szüntetni az ellenség objektumot (csak, hogy kevesebb memóriát használjon), de akkor exception-nel kilép. Ezt nem tudom, hogy máshogy kellene kódolni vagy csak nem kell megszüntetnem.
De az is lehet, hogy áttérek a GameMaker-re vagy a Unity-re.
1: nem értem mit hadoválsz itt, ebből hogyan mondjunk neked bármit is?
2: For ciklusokban nem lehet módosítani az iterált objektumot, mert lock-olva van, hogy ne zavarodjon össze a ciklus
3: térj át akkor amire akarsz, azt sem tudjuk, most mit használsz... Még a retkes programnyelvet sem tudjuk, mert a VS az egy IDE, ami sok nyelvet kezel...
"Elég sokat tudok"
Az lehet, csak sajnos nem programozásból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!