C++-ban hogyan oldható meg, hogy ha egy class kívülről kap vectort vagy tömböt és utána a külső változik, a belső is változzon?
Én csak azt a class-t írhatom meg, amelyik a vectort vagy a tömböt kapja. Akármelyiket is kapja, én jelenleg egy vectorban tárolom az értékeket.
Van, ahol létrehoz egy tömböt vagy vectort, az általam megírandó class adott objektuma az const.
Tehát: const my_class<int> my_class(/*paraméterek: vector vagy array, ez utóbbi a hosszával együtt ugyebár és const-ok*/); lényegében
Van, ahol létrehoz egy tömböt vagy vectort, az általam megírandó class nem const. Az eredeti vectort vagy tömböt módosítja és az én osztályomban levőnek is módosulnia kell ezzel párhuzamosan.
Tehát: my_class<int> my_class(/*paraméterek: vector vagy array*/); // semmi se const
Megpróbáltam úgy, hogy én az eredeti, külsőre mutató pointereket tárolok egy vectorra, tehát rendre a külső tömb/vector memóriacímeit tárolom el.
Így viszont a const miatt rinyál:
error: invalid conversion from ‘const char*’ to ‘char*’ [-fpermissive]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!