A nagyméretű adattípusok használata mennyire gyakori programok, játékok készítésekor?
Figyelt kérdés
Mint pl c++-ban a long long int, vagy a long double.2020. szept. 6. 14:35
1/4 anonim válasza:
Annyira, amennyire szükség van rájuk.
Bocs, de erre nem lehet "jó" választ adni, hiszen tucatnyi tényező befolyásolja, hogy milyen méretű és pontosságú adatokat kell tárolni.
2/4 A kérdező kommentje:
mik befolyásolják?
2020. szept. 6. 18:35
3/4 anonim válasza:
Ha nincs optimalizálva a játék és a programozó lusta akkor sokszor, ha nincs szükséged rá akkor nem jó ötlet használni gondolok itt pl egy karakter szintjét nincs értelme long int-ben eltárolni mert nem lesz tudomén 100 fölött (az int ugye kb 4 millióig tud tárolni) ezenkívül a long int és long double is valójában csak 2 int és 2 double összefűzve
Ha játékot készítesz (vagy bármit) és igényesen érdemes leírni mire kell neked ez a változó és ha lehetséges még akár lejjebb is menni (signed char ha 255 alatt van pl)
4/4 anonim válasza:
Érdemesebb a rendszer "alap" méretéhez ragaszkodni, mivel az a gép felépítéséből kifolyólag gyorsabb lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!