Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet készíteni játékba...

Hogyan lehet készíteni játékba integrált szervert?

Figyelt kérdés
Ezt a kérdést a minecraft inspirálta. Ugye ez a játék szerver/kliens módon működik. Tehát a renderelés és a bevitel kezelése a kliensé, míg a szerver kezeli a játék logikát. Arra rájöttem, hogy localhost-ra van host-olva az integrált szerver. De hogy lehet hogy egy kliens se tud rá csatlakozni, csak az az egy, vele egy alkalmazásba futó kliens? Vagy ha más klienstől jön localhost-on, azt egyből el is utasítsa? Erre abból tudok következtetni, hogy ss parancscsal kiderítettem a portot, de mikor másik klienssel próbáltam rácsatlakozni, egyből disconnect-elt.
2020. aug. 27. 12:46
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha a localhost-on fut (127.0.0.1 IP) akkor azt soha a büdös életben el nem fogja érni más gép. Ha a gép helyi IP címén (pl. 192.168.0.100) akkor elérhető kívülről (már persze beállítás függvénye)
2020. aug. 27. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Úgy értem hogy az a más kliens is azon a gépen fut, és localhost-ra csatlakozik. Nem másik gép.
2020. aug. 27. 17:40

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!