Unity hogyan kell megfelelően a lebuildelni az elkészített programot?
Unityben csináltam egy 2Ds játékot, a game nézet, és a camera preview is jól mutatja amit meg csináltam, de amikor le buildelem PC-re (másra nem probáltam) akkor az egész nézet elcsúszik, pl a játék jobb oldalát látom csak, mintha nem lenne full screen a játék. A másik dolog hogy build után van némi GameObject ami elcsúszik (sprite render)
Az elcsúszásra olyat értek, némelyik game object poziciója elmegy kicsivel, vagy a sorting layer foregroundról backgroundra vált
Mi lehet a gond?
Unity UI-al csináltad?
a lelógásos dolgot 2D projektnél én megoldottam úgy, hogy a FOV-al játszottam, persze nem a legjobb megoldás, de 2D és 3D-nél ugye más-mást lát az ember más felbontásokon (vagyis inkább kép arányokon)
a UI-nál meg meg kell adni hova kötöd az elemeket, pl a képernyő jobb szélétől 10px, középről jobbra 30px stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!