Gondom adódott a Netflix-el. Ötletek? Bővebben lent
Szóval már pár hete használom a Netflixet és ideáig minden rendben működött. Ma reggel pedig mikor be akartam jelentkezni a fiókomba, ezt a hiba üzenetet kapom:
Netflix Site Error
We were unable to process your request.
Please go to the Netflix home page by clicking the button below.
Próbáltam másik böngészővel, azzal sem jó. Megpróbáltam telefonon és telefonon sem működik. Így akkor lehet hogy az internettel van valami gond?
Szerintetek? Volt már veletek hasonló?
Első körben javaslom nézd át a Netflix súgóját:
Alul van egy "Start live chat" gomb, aminek a "Tell us what your issue is" linkjére kattintva küldhetsz hibajegyet az ügyfélszolgálatnak:
Nem, mert még nem telt el egy hónap mióta regisztráltam. Viszont most reggel új dolog történt, be bírtam lépni és be is tölt mindent, viszont mikor el indítok valamit akkor ezt írja ki: ERROR You seem to be using an unblocker or proxy
Ertem én hogy mi a hiba, viszont azt nem ertem hogy semmi ilyen VPN meg ilyen programot nem használok. Most lett újra telepítve a gépem tehát még nagyon program sincs le töltve rá. Ezért nem ertem hogyan kaphatok ilyen hiba üzenetet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!