Excel kimutatást létrehozhatok úgy, hogy az új sorokat automatikusan felveszi?
Figyelt kérdés
Van egy 80 soros táblázatom, és úgy akarok kimutatást készíteni, hogy a későbbiekben ne kelljen kézzel kihúzogatni a kimutatás új tartományát, amikor további sorokat másolok be az aljára. Office 2016-ról van szó.2019. júl. 12. 15:56
1/1 Fsms válasza:
ha pivot táblát beszúrsz egy másik fülre, hozzáadja autómatikusan az új sorokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!