Mi az a "Shader Model"?
Figyelt kérdés
2019. jún. 4. 10:15
1/1 anonim válasza:
A videokártya programozható alegységeinek (shader/árnyaló) fejlettségét mutató számozási rendszer. Például a DirectX 8-val jött az első generációs shader model, a 9c-vel meg már a Shader Model 3.0. Az pixel és vertex alegységeket egységesítő directX 10 meg már a 4.0 verziót testesítette meg. Ma már többnyire 5.0 vagy 5.1-es képességű kártyákat használunk (directX 11, 12)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!