Hogyan tudok hiteltörlesztési ütemezést készíteni magamnak Excelben?
Figyelt kérdés
Van egy olyan problémám, hogy szeretnék létrehozni egy hiteltörlesztési ütemezést, amelybe magamnak tudom havonta rögzíteni, hogy hogyan állok a törlesztéssel.
Szeretném, ha a táblázat tartalmazná a hátralévő tőkét, illetve a hátralévő teljes összeget is.
Az alapértelmezett Office sablonok között találtam ugyan egy sablont, ami tudja ezeket, viszont az előre kiszámította a teljes futamidőre. Nekem viszont úgy kéne, hogy én írjam minden hónapban, és úgy lássam, hogy változik a tőke és a hátralévő összeg is.
Valaki segítene, hogy hogyan néznek ki a képletek?
Csatolok egy képet (fájlként nem tudom feltölteni), hogy hogyan nézne ki, ez alapján kellene megcsinálni.
Köszönöm előre is.
2019. máj. 11. 15:58
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!