Excelben hogyan tudom a különböző értékek darabszámait kilistázni?
Tehát, van pl egy oszlopom amibe van 2 45-ös érték, 3db 60-as és 5db 90-es érték. Hogyan tudom megcsinálni, hogy akár egy új munkalapra kilistázza nekem, hogy az összes lehetséges variációból hány db van. Azt meg tudom számolni, hány különböző érték van, csak azt nem, hogy csináljon nekem egy új táblázatot amibe kiírja, hogy az összes különböző értékből hány db van.
Köszönöm előre is!
Kijelölöd az adataidat, Beszúrás->Kimutatás (angolul pivot)
Érdemes 1-2 példát olvasni a Kimutatásról, esetleg videót, de lényege hogy jobb oldalt megjelenik a Kimutatásmezők panel, ott négy helyre lehet bedobálni a mezőidet (pl kijelölt oszlopok), az esetedben talán a két alsóba kell majd.
Lényege hogy nagy táblázatokból amiben mindenféle adat, kategória, érték, bármi szerepel így tudsz kimutatást készíteni szűrésekkel, feltételekkel és azoknak darabszámát, összegét, átlagát stb. tudod kiiratni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!