Nem tudok belépni a Citromail fiókomba. A hibaüzenet az alsó részben látható. A családból másik felhasználó névvel be lehet lépni. Mi lehet a baj, és esetleg hol lehet felvenni velük a kapcsolatot?
A szerver pillanatnyilag nem üzemel!Jelenleg azon dolgozunk, hogy a Citromail még jobb hely legyen a levelezésed számára.
Rövidesen, a karbantartás végeztével újra be tudsz majd lépni a leveleidhez.
Addig is szeretnénk megnyugtatni, a leveleid nem vesznek el és a hozzád küldött üzenetek is meg fognak érkezni.
Megértésedet és türelmedet köszönjük!
A bemásolt üzenet teljes mértékben lefedi a kérdésre a választ. Semmit nem kell csinálnod, csak megvárnod amíg helyreáll a szolgáltatásuk.
Nem evidens hogy egy hibánál minden felhasználó fiókja elérhetetlenné válik, lehet csak egy adott tárhelyet érint amibe az egyik fiók a családból pont beleesik.
(amúgy ellenjavalt Citromail-t használni, mert nem tudnak minden üzenetet kézbesíteni, és rosszul járhatsz ha pont egy fiókhelyreállító vagy jelszóemlékeztető üzenetet nem kapsz meg valamilyen fiókhoz, hiába kiküldték)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!