Office 365 Outlook pst exportálás után hibásan importál. Sync error-t ír az emailekre. Valami tipp?
Figyelt kérdés
Adott egy Windows 10 Pro egy Office 365 Business Edition-nel. Az outlookban be van állítva egy IMAP-os fiók, minden működik hibátlanul viszont a leveleket nem tudom lementeni. Mikor kiexportálom az email fiók tartalmát pst-be és vissza akarom konkrétan importálni egy másik fiók alá offline módban akkor 204 emailnél kapok sync error-t. Ezelőtt egy Windows 7 volt ezen a gépen Office 2013-mal ugyanezzel a fiókkal és ott export után vissza lehetett importálni hiba nélkül a leveleket. Amiket viszont ebből a 365-ös Outlookból exportálok ki, azokra sync hibát ír. 4 órán keresztül bújtam a netet de nem találtam olyat aki ilyennel találkozott volna. Bármi segítség jól jönne.2018. dec. 19. 15:19
1/1 anonim válasza:
Nos, nálam pop3 van minden fiókhoz /office 2016, W7/
A dokumentum mappában van a pst fájl azt csak kimentem naponta és kész.
Vissza (OS újra install) pedig hozzáadom az elsődleges mail-t majd bezárom és bemásolom a fájlt, -felülírva, majd a többi mailt.
az imap pst fájl aszem máshol van, de az outlook megmondja neked -adatfájl szerkesztése aszem és ott mutatja hogy hol is van.
Ez azért jó mert a névjegy től kezdve minden megmarad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!