Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben képtelen vagyok...

Blenderben képtelen vagyok elforgatni objektumokat. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
Ne értsd félre, tudom, hogy hogyan kell, sőt, eddig működött is, de elállíthattam valamit ezért most képtelen vagyok rá, pedig ugyanúgy csinálom, mint eddig.

2018. nov. 18. 18:45
1 2
 11/12 tabaki ***** válasza:
Na jó... Függetlenül a kínos gonddal értelmezhetetlenné tett látványtól, meg a parentálás dodonai homályban hagyott részleteitől, az alapprobléma az lehet, hogy a váz, nem éppen érthető okból, X irányban erősen meg van nyújtva, ergo a hozzákapcsolt részletek is ugyanígy torzulnak forgatáskor. A csont ugyanis nem egy hétköznapi tárgy, amelyet megnyújtasz, és elforgatva is ugyanaz marad a mérete, hanem egy irányvektor, amelyhez te hozzákapcsoltad azt a kiegészítő infót, hogy X irányban mondjuk kétszeres értéke legyen. Ennek megfelelően, hogyha X tengellyel párhuzamosan áll, akkor kétszeresére nyúlik, ha viszont függőlegesen, akkor az eredeti hosszúságára csökken, viszont duplájára szélesedik -- és érthetően ehhez igazodnak a hozzárendelt tárgyak méretei is.
2018. dec. 8. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Tényleg ez volt a probléma
2018. dec. 19. 16:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!