Az újjabb játékok használnak még DirectX-et? Vagy mit használnak?
Igen, úgy 99%-uk még azt használ. Amatőrként mindenképpen érdemes azzal kezdeni. Évtizedes múltra tekint vissza, így hatalmas mennyiségű dokumentáció, példaprogramok, stb. áll rendelkezésre, szóval könnyebb megtanulni.
Korszerűbb grafikai megoldás a Direct3D 12 és a Vulkan, de kezdőknek egyik sem ajánlott.
;) Enginet akarsz írni? És ahogy látom fogalmad sincs mi az a DirectX ahogy rákérdeztél.
Most grafikus motort akarsz írni vagy teljes játékmotort? Tudod mire vállalkozol? Engine? Ahhoz ám nem csak DX kell vagy OpenGL.
Az a legkevesebb.
Memória kezelés, valamilyen programozási stílus / pragma választása, magas szintű ismeretek, matematika, geometria, fizika, kreativitás, veszettül nagy akarat és elhivatottság, kitartás, nVidia / amd ismerete, apik, toolkitek, gpu programozás, gépi kód asm / optimalizációk, a processzor folyamatai, utasításkészletei, cachek, stb.
Ugye ha igazi Enginet akarsz írni akkor nem árt tudni pár dolgot.
Az Unreal Engine 1 90% át egy ember írta, azóta persze bővült a csapat. Lehetséges megírni egy Enginet egyedül de ahhoz frankón tényleg kell vágni a témákat. Ennyit akartam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!