Miért crashel ki a minecraft?
Szóval már egy jó ideje nem játszottam a minecraft-tal de haverom 1 hete kitalálta hogy menyjünk már fel csak úgy hülyülni...
Csak hogy nem működött, közben frissítettem windows 10-re de aztán visszaállítottam windows 7-re, ott sem működött.
Vissza megint windows 10-re újratelepítettem a windows 10, oké ismét download, de úgyanúgy kicrashel.
Mi lehet a probléma?
A crash report:
---- Minecraft Crash Report ----
// Hey, that tickles! Hehehe!
Time: 5/3/18 8:29 PM
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bib.at(SourceFile:635)
at bib.aq(SourceFile:458)
at bib.a(SourceFile:404)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bib.at(SourceFile:635)
at bib.aq(SourceFile:458)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bib.a(SourceFile:404)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.12.2
Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
Java Version: 1.8.0_171, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 47135952 bytes (44 MB) / 148516864 bytes (141 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.12.2
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
nekem is csak azért 8.1 meg win10 van a gépen, mert az új gamer laptopomra már win8tól visszafelé nincs driver sajnos!
probálkoztam már sokféleképpen de csak alap képernyö lesz a gépen, se wifit nem tudom telepiteni , sem videokártya drivert, se semmit.. egyszerüen nem támogat régebbi rendszert!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!