Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Outlook express 16 probléma?

Outlook express 16 probléma?

Figyelt kérdés

Szeretnék egy fiókot beállítani az Outlook Expressben.

A fiókbeállítások, illetve az imap és smpt szerverek helyesen vannak beállítva, thunderbirdel hibátlanul működik.

Outlookban is felépül a kapcsolat, ellenben a beérkezett üzenetek mappa üres.

A beérkezett üzenetekben vannak almappák melyekbe a felhasználó rendezi, csoportosítja (másolja) az emailjeit.

Ezekben a mappákban megtalálhatóak az emailek (tehát ezeket letöltötte a szerverről), de a csoportosítatlan, tisztán beérkező üzeneteket nem látom.

Valaki tud adni tanácsot mi lehet a gond?

Köszönöm!



2018. febr. 2. 12:31
 1/1 A kérdező kommentje:
Ja és az elküldött elemek is látszódnak!
2018. febr. 2. 12:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!