[Witcher3] Miért pixelesek a fák a távolban?
Figyelt kérdés
Magas beállításokon játszom 60 FPS-el 1360*768-as felbontásban egy ugyanilyen felbontasú monitoron.
A távoli fákat, objektumokat pixelesnek látom.
2017. dec. 27. 20:58
1/2 anonim válasza:
A géped valószínű gyengébb teljesítményű, vagy ha kisebb felbontásra vennéd a játékot akkor van esélye hogy jobb lesz.
2/2 A kérdező kommentje:
Egy intel pentium g4600-asom van, 8gb ram, gtx 1060 ti kártyával.Elvileg nem kéne gyengének lennie.
2017. dec. 29. 00:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!