Source Filmmaker-ból XNALara-ba hogy lehet átkonvertálni egy modellt?
Figyelt kérdés
Ez alapján próbáltam: [link] A 6. pontig szépen sikerült is minden, de mikor XNALara-ban meg akartam nyitni, azt írja hogy ,,Data folder ''data\Halo\didact'' contains no mesh file'' pedig van egy ,,sundered_starout.mesh.ascii'' fájl a mappában. Egy alapból XNALara modellem is úgy van hogy ,,Generic_Item.mesh.ascii'' és az tökéletesen működik...
Valaki segítene? Mi lehet az oka hogy nem ismeri fel azt a fájlt?
Az XNALara-nak a 11.7.10.0-ás verziója van meg nekem. A Noesis-el meg 0.9.4-es verzióba exportáltam. Talán ez lehet az ok? Hogy lehet kijavítani?
Vagy ha más módot ajánlotok az átkonvertálásra, azt is szívesen elfogadom. A lényeg hogy XNALara-ban tudjam rendesen megnyitni.
2017. nov. 15. 23:20
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!